Zamislite koliko informacija Vaša firma generiše svakog dana – interna i eksterna komunikacija, dokumenti koji cirkulišu unutar i izvan organizacije. Koliko tih dragocjenih podataka ostaje zabilježeno na papiru?

Upravljanje poslovnim informacijama i dokumentima može biti pravi izazov.

Gubite li previše vremena prateći tragove dokumenata, utvrđujući ko treba da ih potvrdi, završi i proslijedi? Koliko dugo traje pronalaženje određenog dokumenta u arhivi? I, naravno, koliko grešaka pravite dok prekucavate podatke i koliko Vas to košta? A da ne pričamo o troškovima papira, tonera, registratora itd.

Iznenađujući podatak je da se svaki četrnaesti dokument izgubi, a svaki zaposlenik gubi najmanje 2 sata dnevno zbog nesređene dokumentacije. Nepotreban trošak.

Jeste li čuli za IMELDMS?

Ključ za efikasnost, produktivnost i uštedu vremena, prostora i novca.

ImelDMS nije običan sistem za upravljanje dokumentima – to je savremeno, pristupačno softversko rešenje koje organizacijama pomaže da planiraju, organizuju, upravljaju i prate dokumente i informacije. Ne samo da je dio ImelBIS ERP-a, već može funkcionisati i kao samostalna aplikacija, savršeno uklopljena sa ImelHR-om.

Ovaj sistem omogućava izradu, obradu, pretragu, arhiviranje i zaštitu elektronskih i papirnih dokumenata, čime pojednostavljuje i ubrzava proces upravljanja dokumentima u Vašoj organizaciji.

ImelDMS unapređuje organizaciju, smanjuje gubitak vremena na traženje dokumenata i pomaže u bržoj distribuciji informacija. Vaš tim će biti fokusiran na ključne zadatke umjesto na mukotrpno traženje dokumenata. Pravovremene informacije imaju svoju vrijednost pri donošenju odluka.

Brzo i jednostavno pronađite dokumente u elektronskoj formi, a ukoliko je potreban original možete vidjeti u kojem registratoru i na kojoj lokaciji se dokument nalazi. Zaboravite na beskrajno traženje po registratorima i fasciklama. ImelDMS omogućava centralizovanu arhivu, gdje su svi dokumenti lako dostupni i organizovani.

Vaša povjerljiva dokumentacija zaslužuje najviši nivo zaštite. ImelDMS osigurava da pristup dokumentima imaju samo ovlašteni zaposlenici, čime garantuje potpunu bezbjednost Vaših podataka.

Uštedite novac i resurse eliminisanjem nepotrebnih štampanih kopija. ImelDMS Vam omogućava da efikasno upravljate dokumentima, smanjujete troškove štampe i povećavate ekološku svijest. Obrađeni dokumenti se šalju u elektronskoj formi osobama koje su zadužene za dalje rješavanje ili zaključenje.

Kako ImelDMS Radi?

Jednostavna implementacija i user-friendly rješenje koje štedi.

Brže, efikasnije i bez grešaka – ImelDMS omogućava kreiranje dokumenata unutar organizacije.

Sve što Vam je potrebno na jednom mestu. Traženje i pristup dokumentima nikada nisu bili jednostavniji.

Optimizujte procese sa automatizovanim radnim tokovima. Omogućite da se Vaš tim fokusira na ono što najbolje radi.

Bezbjednost je ključna. ImelDMS osigurava da samo odabrani zaposlenici imaju pristup određenim dokumentima.

ImelDMS je u potpunosti usaglašen sa ISO standardima, garantujući Vam vrhunski kvalitet i bezbjednost.

ImelDMS ne samo da organizuje Vaše dokumente, već i pojednostavljuje finansijske procese unutar ImelBIS-a. Od kreiranja, protokolisanja do štampe izvoda otvorenih stavki, prirdruživanja računa KUF-ovima i ImelDMS čini svaki korak lakim i efikasnim.

Šta omogućava ImelDMS?

Više produktivnosti. Manje rutinskih poslova.

40% Smanjenje neproduktivnog vremena u traženju dokumenata
30% Manja količina papira
25% Smanjenje prostora fizičke arhive
15% Manje uređaja za kopiranje
10% Brža izrada poslovnih dopisa i drugih dokumenata

Zamislite realnu i u poslovanju vrlo čestu situaciju situaciju, tražite spornu fakturu staru 5 godina? Koliko vremena ćete izgubiti pretražujući arhiv ? Ispravka, novca. Vrijeme je novac.

Možete li vjerovati da je možete pronaći u 3 klika?

Prednosti ImelDMS-a za Vaše poslovanje

Implementacijom ImelDMS-a, Vaša firma će doživjeti niz benefita

 

Jednostavnije kreiranje dokumenata unutar organizacije
Smanjenje vremena za pretragu dokumenata
Brža distribucija dokumenata
Unapređena saradnja između timova i službi
Efikasnije upravljanje prostorom, bez bespotrebnih kopija
Uštede vremena i novca
Smanjenje grešaka za povećanu efikasnost
Povećana sigurnost dokumenata
Originalna verzija uvijek dostupna na pravom mjestu
Arhiviranje u skladu sa zakonskom regulativom
Potpuna usklađenost sa standardima serije ISO 9000 i 27000
Povećan nivo znanja u organizaciji

Želite li i vi ostvariti ove prednosti?

Kako ImelDMS čuva Vaše dokumente?

ImelDMS je više od digitalnog arhiva – to je mjesto gdje trajno čuvate sve važne dokumente, sigurno i poverljivo. Sistem omogućava elektronski životni ciklus dokumenata, od nastanka u računaru, djeljenja sa kolegama do pohrane u digitalni arhiv. Rješenje ovakvih i sličnih problema je ImelDMS – sistem za upravljanje dokumentima koji olakšava svakodnevne izazove Vašeg poslovanja.

Kome je ImelDMS namjenjen?

Od malih preduzeća do velikih korporacija, ImelDMS rješava probleme kreiranja, arhiviranja, distribucije i gubitka dokumenata.

Javna preduzeća

Sigurnost dokumentacije i informacija je ključni proces u javnim preduzećima i stvara uštede u budžetu.

Prodaja / Retail

Narudžbe, fakture, potpisani dokumenti, deklaracije, atesti, garancije, izvještaji su važni dokumenti koji moraju biti organizovani, sigurni i dostupni u što kraćem roku.

Finansije i računovodstvo

Dokumentacija koja se zakonski mora čuvati zauzima mnogo prostora u papirnom obliku, ako je dobro organizovana i u elektronskom obliku, u mnogome olakšava posao.

Pravnici / Advokati / Notari

Ispravni i integralni dokumenti su od velikog značaja za Vaše korisnike.

Obrazovanje

Veliki broj učeničkih i studentskih dokumenata mogu se efikasno obraditi i sačuvati.

Zdravstvo

Dokumenti i informacije o pacijentima moraju biti tačne, sigurne i dostupne u svakom trenutku.

implementacija i postprodajna saradnja?

Ukoliko se odlučite za ImelDMS implementacija je „problem manje“, 30 godina iskustva u konsultacijama garantuje kvalitetnu podršku i postprodajnu saradnju.

U procesu implementacije ImelDMS prenosimo najbolja iskustva renomiranih kompanija i organizacija iz okruženja koja su sa uspjehom implementirala naša poslovna rješenja. Pri tome dajemo podršku reinžinjeringu poslovnih procesa, uvođenju standarda kvaliteta i kreiranju upravljivog poslovnog sistema.

Putem konsultantskih usluga analiziraju se potrebe klijent kompanije, zajednički izrađuje plan implementacije informacionog sistema te se vrši procjena i izbor adekvatnog hardvera.

Višedecenijsko iskustvo u radu sa različitim poslovnim izazovima, pomaže da pronađemo put kojim će kompanije ostvariti zacrtane ciljeve i rezultate uz minimalne troškove.

 

Poslovna saradnja ne završava se instalacijom softvera nego se ona nastavlja i nakon implementacije sistema a ogleda se kroz kontinuiranu postprodajnu podršku na dnevnoj osnovi, redovan update sistema usklađen sa zakonskim izmjenama. 

30

godina iskustva

700

uspješnih implementacija

55

zaposlenih

Šta kažu naši poslovni korisnici?

Trudimo se da našim korisnicima pružimo adekvatno poslovno rješenje.

ImelDMS nije samo softver; to je ključ za efikasnost, produktivnost i uštedu vremena, prostora i novca. Odlučite se za ImelDMS i preuzmite kontrolu nad svojim dokumentima već danas!

Zakažite besplatnu prezentaciju

Ostavite Vaše podatke i naša podrška će vam se javiti.

Adresa

Skendera Kulenovića, 75300 Lukavac, Bosna i Hercegovina

Telefon

+387 35 550 100

Email