Features

Jeste li čuli za IMELDMS?

Ključ za efikasnost, produktivnost i uštedu vremena, prostora i novca.

ImelDMS nije običan sistem za upravljanje dokumentima – to je savremeno, pristupačno softversko rešenje koje organizacijama pomaže da planiraju, organizuju, upravljaju i prate dokumente i informacije. Ne samo da je dio ImelBIS ERP-a, već može funkcionisati i kao samostalna aplikacija, savršeno uklopljena sa ImelHR-om.

Ovaj sistem omogućava izradu, obradu, pretragu, arhiviranje i zaštitu elektronskih i papirnih dokumenata, čime pojednostavljuje i ubrzava proces upravljanja dokumentima u Vašoj organizaciji.

ImelDMS unapređuje organizaciju, smanjuje gubitak vremena na traženje dokumenata i pomaže u bržoj distribuciji informacija. Vaš tim će biti fokusiran na ključne zadatke umjesto na mukotrpno traženje dokumenata. Pravovremene informacije imaju svoju vrijednost pri donošenju odluka.

Brzo i jednostavno pronađite dokumente u elektronskoj formi, a ukoliko je potreban original možete vidjeti u kojem registratoru i na kojoj lokaciji se dokument nalazi. Zaboravite na beskrajno traženje po registratorima i fasciklama. ImelDMS omogućava centralizovanu arhivu, gdje su svi dokumenti lako dostupni i organizovani.

Vaša povjerljiva dokumentacija zaslužuje najviši nivo zaštite. ImelDMS osigurava da pristup dokumentima imaju samo ovlašteni zaposlenici, čime garantuje potpunu bezbjednost Vaših podataka.

Uštedite novac i resurse eliminisanjem nepotrebnih štampanih kopija. ImelDMS Vam omogućava da efikasno upravljate dokumentima, smanjujete troškove štampe i povećavate ekološku svijest. Obrađeni dokumenti se šalju u elektronskoj formi osobama koje su zadužene za dalje rješavanje ili zaključenje.